گفتگوی تنهایی

برنامه ای از گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما

گفتگوی تنهایی

برنامه ای از گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما

زندگی: هنرتحمل کردن

میهمان امشب برنامه گفتگوی تنهایی 

 

ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما 

 

جواد رضویان  

 

این گفتگوی متفاوت و جذاب را از دست ندهید. 

 

 

تکرار برنامه:ساعت ۱۴ روز بعد

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا جون شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://zahra137615.blogfa.com

سلام وخسته نباشید فراوان .خوش حال شدم وبلاگتون رو پیدا کردم.ازتون خواهش میکنم از اقای شاهرخ استخری دعوت کنید.خیلی دوست دارم ببینم برنامه رو و ساعت پخش و روزش رو اعلام کنید .خیلی خیلی متشکرم.

هیما یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

برنامه امشب رو دیدم.
صادقانه بگم اصلا انتظارشو نداشتم واقعا جالب بود.
حرفای جواد رضویان بدجور به دلم نشست.

محمد رضا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

بسیار عالی بود و دوست داشتنی

ستاره یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد